14.11.2013, 08:30 | Af: Administrator

Nye relationer og lukkede aftaler på Store Netværksdag

Mange nye relationer blev skabt, da 460 møder på kun 75 minutter og mere en 475 erhvervsfolk stod på menuen til Store Netværksdag hos MCH Herning Kongrescenter.

Der var en konstant summen i luften. Sådan en summen som kun lyder, når nye relationer bliver skabt, og netværk bliver udvidet. Der blev nemlig netværket i stor stil, da Netværkssamarbejdet sammen med MCH, OrgaNicer, Business in Sport, Netsøg.dk samt Relationsfabrikken bød inden for til Store Netværksdag.

410 virksomheder og mere end 475 deltagere var mødt ind til netværksstævnemøde, hvor 460 speedmøder fordelt på fem gange 15 minutter løb af stablen. Det skabte nye relationer, muligheder og konkrete handler mellem deltagerne.

- Det er nu tredje gang, vi arrangerer Store Netværksdag, og vi har vækstet fra 200 erhvervsfolk i 2012 til knapt 500 ved dagens arrangement. Erhvervsfolkene kom fra så at sige hele Midt- og Vestjylland samt en del fra Øst- og Sydjylland. Det sender et signal om, at der er et behov for, at virksomhederne her i regionen gerne vil mødes på tværs af kommunegrænser og via den vej styrke det regionale erhvervssamarbejde, siger Jan Lindegaard, der er relation manager i FC Midtjylland.

- Det er vores indtryk, at der blev udvekslet mange ideer, forretninger og ikke mindst skabt mange nye relationer. Det, jeg hæfter mig mest ved, er, at der også blev indgået konkrete - og for nogle uventede - køb og salg, ligesom vores nye set up med flotte udstillinger og stande helt klart havde løftet arrangementet, fortæller Jan Lindegaard.

Netværk - som passer til alle
Store Netværksdag var bygget op omkring tre ben. Der var speedmøder på 15 minutter, men der var også mulighed for generel networking og korte seminarer, som UddannelsesbyHerning og Aarhus Universitet Herning stod for. Endelig var der også stande og udstillinger, som man kunne besøge, eller man kunne bare deltage og netværke med dem, man mødte. 

Store Netværksdag blev indledt med et spændende foredrag af marketingschef Claus Nielsen fra Red Bull Danmark A/S og sluttede fem timer senere klokken 14.00 efter en effektiv og forhåbentlig udbytterig netværksdag for alle.

Se mere på Netværkssamarbejdet i Midt- & Vestjylland - en netværksportal for regionens netværk.

FCM vs. OB – 28. nov.

Køb billet

Tilmeld dig FCM nyhedsbrev og få alle nyheder direkte i din inbox

Tilmeld dig FCM nyhedsbrev og få alle nyheder direkte i din inbox