23.01.2014, 14:08 | Af: Administrator

Peter Larsen Kaffe ny sponsor i FCM

Peter Larsen Kaffe er ny sponsor i FC Midtjylland. I de kommende år vil virksomheden være kaffeleverandør på hele MCH Arena.

Peter Larsen Kaffe bliver ny Super Partner i FCM. Samarbejdet indebærer blandt andet, at virksomheden i fremtiden leverer kaffe til MCH Arena og får sin egen publikumscafé på stadion under navnet ”Peter Larsen Caféen”, der vil være åben for publikum til alle FCMs kampe.

- Vi er fantastisk stolte over, at kunne byde Peter Larsen Kaffe velkommen som sponsor her i FC Midtjylland. Det er et lokalt selskab, der kan tilbyde en løsning og service, som vi ikke tidligere har set mage på MCH Arena, siger kommerciel direktør i FC Midtjylland, Michael Brun Nielsen, der ser stort potentiale i samarbejdet med Peter Larsen Kaffe.

- Vi håber dette samarbejde er det første af mange med Peter Larsen Kaffe. De leverer allerede kaffeprodukter til MCH Messecenter Herning og Jyske Bank Boxen, hvilket giver mulighed for at skabe en god synergi, hvor vi sammen kan løfte store arrangementer, som vi vil dyrke meget mere i fremtiden, siger Michael Brun Nielsen.

- I samarbejde med Peter Larsen Kaffe vil vi gøre alt, hvad vi kan for at øge Peter Larsen Kaffes markedsandele og synlighed i ulveland, både i forhold til private og erhvervskunder, siger Michael Brun Nielsen.

Administrerende direktør i Peter Larsen Kaffe, Claus Bertelsen, forventer ligeledes at samarbejdet med ulvene kan øge kendskabet til Peter Larsen Kaffe.

- Som en national kaffeleverandør kæmper vi for at øge kendskabet til vores brand og produkter. Det er det, som vi arbejder på hver dag, da vi ligger i konkurrence med de store multinationale firmaer, men her får vi mulighed for at blive kendt i hele ulveland, siger Claus Bertelsen.

I samarbejdet bliver der lagt på en innovativ og kreativ tilgang til kaffesalget på MCH Arena, hvilket både sponsorer og publikum vil komme til at mærke i fremtiden.

- Vi sælger udelukkende økologisk certificeret Fairtrade kaffe, og den sociale ansvarlighed passer godt sammen med FC Midtjyllands arbejde med at tage socialt ansvar i regionen, siger Claus Bertelsen.

- Publikum og sponsorer på stadion kommer helt konkret til at mærke vores engagement i FCM ved, at de får en god kvalitetskaffe, som de kan varme sig på kulden, og det bliver jo nok aktuelt, når sæsonen allerede starter i slutningen af februar, afslutter Claus Bertelsen. 

Tilmeld dig FCM nyhedsbrev og få alle nyheder direkte i din inbox

Tilmeld dig FCM nyhedsbrev og få alle nyheder direkte i din inbox