17.12.2014, 14:13 | Af: Administrator

Sponsorer så Brentford vinde

Turen til London bød på besøg hos FCM-ejer Matthew Benhams virksomhed Smartodds og ulvenes engelske søsterklub Brentford FC.

27 sponsorer fra FC Midtjylland kombinerede juleshopping i London med en på opleveren, da de i weekenden besøgte den engelske hovedstad og FC Midtjyllands nye søsterklub, Championchip-klubben Brentford FC.

Målet med turen var at anerkende sponsorerne for deres loyale opbakning og styrke båndene til dem – men også at bringe sponsorerne tættere på hinanden. Og begge ting lykkedes i den grad, siger FCM-direktør Hans Krabbe, der sammen med FC Midtjyllands salgsteam var værter på turen.

Fredagen blev både lang og vellykket med besøg på FCM-ejer Matthew Benhams virksomhed Smartodds i Highgate i det nordlige London. Om eftermiddagen stod den på rundvisning på Brentford FC’s mere end 100 år gamle stadion Griffin Park, der er berømt viden om for sine fire pubber, en i hvert hjørne af stadion.

Lørdagen gik med shopping og Championchip-kampen mellem Brentford FC og de tidligere engelske mestre fra Blackburn Rovers. Et opgør som hjemmeholdet fortjent vandt med 3-1 efter en fornem omgang teknisk fodbold.

Søndag var FCM-formand Rasmus Ankersen forbi for at fortælle om kommende initiativer i FCM, hvorefter den først på aftenen stod på hjemrejse efter et par begivenhedsrige døgn i en metropol, der aldrig sover.

På billedet ses fra venstre og let skjult Poul Sand, MCH, Karsten Kjær Andersen, Sportmaster, Smartodds-analytikeren Simon Yu, Lars Andersen, Richard Andersen og Sønner, Stig Bundgaard, IT Relation, Ditlev Dohm, MR Dohm samt Ingvard Sand, Sand Spedition under rundvisningen på Smartodds.

FCM vs. FCN – 29. apr.

Køb billet

Tilmeld dig FCM nyhedsbrev og få alle nyheder direkte i din inbox

Tilmeld dig FCM nyhedsbrev og få alle nyheder direkte i din inbox