17.12.2014, 14:13 | Af: Administrator

Sponsorer så Brentford vinde

Turen til London bød på besøg hos FCM-ejer Matthew Benhams virksomhed Smartodds og ulvenes engelske søsterklub Brentford FC.

27 sponsorer fra FC Midtjylland kombinerede juleshopping i London med en på opleveren, da de i weekenden besøgte den engelske hovedstad og FC Midtjyllands nye søsterklub, Championchip-klubben Brentford FC.

Målet med turen var at anerkende sponsorerne for deres loyale opbakning og styrke båndene til dem – men også at bringe sponsorerne tættere på hinanden. Og begge ting lykkedes i den grad, siger FCM-direktør Hans Krabbe, der sammen med FC Midtjyllands salgsteam var værter på turen.

Fredagen blev både lang og vellykket med besøg på FCM-ejer Matthew Benhams virksomhed Smartodds i Highgate i det nordlige London. Om eftermiddagen stod den på rundvisning på Brentford FC’s mere end 100 år gamle stadion Griffin Park, der er berømt viden om for sine fire pubber, en i hvert hjørne af stadion.

Lørdagen gik med shopping og Championchip-kampen mellem Brentford FC og de tidligere engelske mestre fra Blackburn Rovers. Et opgør som hjemmeholdet fortjent vandt med 3-1 efter en fornem omgang teknisk fodbold.

Søndag var FCM-formand Rasmus Ankersen forbi for at fortælle om kommende initiativer i FCM, hvorefter den først på aftenen stod på hjemrejse efter et par begivenhedsrige døgn i en metropol, der aldrig sover.

På billedet ses fra venstre og let skjult Poul Sand, MCH, Karsten Kjær Andersen, Sportmaster, Smartodds-analytikeren Simon Yu, Lars Andersen, Richard Andersen og Sønner, Stig Bundgaard, IT Relation, Ditlev Dohm, MR Dohm samt Ingvard Sand, Sand Spedition under rundvisningen på Smartodds.

Tilmeld dig FCM nyhedsbrev og få alle nyheder direkte i din inbox

Tilmeld dig FCM nyhedsbrev og få alle nyheder direkte i din inbox