26.02.2014, 10:22 | Af: Administrator

90 samarbejdspartnere var med i Odense

Forårssæsonen blev på den kommercielle side skudt i gang med en udebanetur til Odense for klubbens samarbejdspartnere.

Lørdag middag var der afgang i bus fra MCH Arena for 90 af FC Midtjyllands samarbejdspartnere. Destinationen var Odense og årets første superligakamp mellem OB og FC Midtjylland. Og det var en bus fyldt med god stemning og højt humør.

Inden der blev fløjtet op for superligabold, svingede bussen forbi Royal Unibrew, hvor sponsorchef Freddy Larsen havde inviteret inden for i Albanis gamle og charmerende lokaler midt i Odense. Her stod den på en omgang lækker biksemad, Giraf-øl og hyggeligt samvær, inden kursen blev sat mod Odense Stadion.

- Det er dejligt, at vores samarbejdspartnere bakker op omkring holdet og har lyst til at tage med på en tur som denne. Det fremmer relationen mellem vores samarbejdspartnere og FC Midtjylland, og samtidig støtter det også holdet i et spændende forår, siger Sejer Aagaard, der er Projekt & Event Manager i FC Midtjylland.

Selv om hjemmeholdet med en overtidsscoring i opgøret stjal alle tre point i opgøret, så kunne det ikke ødelægge en god tur, hvor netværk, socialt samvær og ikke mindst en stor passion for FC Midtjylland blev dyrket i fulde drag.

Tilmeld dig FCM nyhedsbrev og få alle nyheder direkte i din inbox

Tilmeld dig FCM nyhedsbrev og få alle nyheder direkte i din inbox