13.01.2015, 07:30 | Af: Administrator

Danske Spil officiel spillepartner for Superligaens førerhold

Superligaklubben FC Midtjylland og det nationale spilleselskab i langvarigt samarbejde.

Superligaklubben FC Midtjylland og Danske Spil har indgået en samarbejdsaftale, der knytter det nationale spilleselskab til ligaens aktuelle førerhold som officiel spillepartner frem til sommeren 2017.

FC Midtjylland har som klub værdier og intentioner, vi gerne vil forbindes med. Klubben er ambitiøs og har et mål om at være en fast bestanddel af dansk topfodbold. Der vil vi også være, så vi passer godt sammen, siger marketingchef Søren Nielsen fra Danske Spil.

Nu kendte vi jo hinanden fra tidligere, og FCM har været professionelle i hele forløbet. Det var også med til at gøre det til en nem beslutning, supplerer Søren Nielsen.

FC Midtjyllands kommunikations- og marketingdirektør Hans Krabbe glæder sig over aftalen, der vil gøre det sjovere at gå til fodbold på MCH Arena.

- Der er stor interesse for FCM netop nu, og vi er stolte over, at Danske Spil finder os så attraktive, at de indgår en lang og økonomisk meget givtig aftale med os, siger Hans Krabbe.

For Danske Spil har det været væsentligt at få en stærk samarbejdspartner i den vestlige del af Jylland.

- Vi er markedsledende, og med engagementet i FC Midtjylland får vi styrket vores position som hele Danmarks spilleselskab. En ivrig oddset-spiller i Ringkøbing er lige så velkommen som en i København, slår Danske Spils marketingchef Søren Nielsen fast.

I FCM glæder man sig til at præsentere Danske Spil på Danmarks største og nyeste LED-bander og to helt nye storskærme.

- Vi ser blandt andet frem til at krydre stadionoplevelsen med Danske Spils evne til at kommunikere direkte med spillerne via dynamiske budskaber, der ændrer sig under kampene, siger Hans Krabbe.

Det nye samarbejde skydes i gang øjeblikkeligt. Første gang det for alvor bliver synligt, bliver i forbindelse med FC Midtjyllandss forårspremiere mod OB på hjemmebanen MCH Arena mandag den 23. februar.

FCM gør Danske Spil til sin foretrukne spillepartner. Fra venstre er det sponsormanager Kim Kristensen, FCM, marketingchef Søren Nielsen, Danske Spil, project- og eventmanager Sejer Aagaard, FCM, sponsormanager Raymond Levi, Danske Spil, samt kommunikations- og marketingdirektør, FCM, Hans Krabbe. Pressefoto Danske Spil.

Tilmeld dig FCM nyhedsbrev og få alle nyheder direkte i din inbox

Tilmeld dig FCM nyhedsbrev og få alle nyheder direkte i din inbox