26.10.2015, 12:09 | Af: Administrator

Fremgang i messesalget

I weekenden var Ulveshoppen rykket over i MCH for at være en del af den tilbagevendende Outlet-messe - og det med succes

Det var tredje gang at Ulveshoppen var at finde på Outlet-messen, der har mellem 15.000 og 20.000 besøgende til de to messer i henholdsvis foråret og efteråret.

Og siden shoppen for første gang hoppede med sidste efterår, har salget kun gået en vej, og det er opad. Den netop overståede messe var heller ingen undtagelse, hvor det endelige resultat blev knapt 20 procent bedre end forårets messe.

Topsællerten blev den nye udebanetrøje, og den samlede fremgang skal ifølge salgsmanager Tommy Pedersen findes i gode kampagner og generelt større opmærksomhed omkring produkterne.

- Fremgangen var egentlig over hele linjen, men med udebanetrøjen som klar frontløber. Det skyldes nok også de store kampagner og pakker, hvor tilbuddene har matchet årstiden og timingen med udebanetrøjen lige op til messen, siger en tilfreds salgsmanager.

Ulveshoppen har fundet sin naturlige placering i hallen med sportstøj, og at shoppen overhovedet er at finde som messestand to gange årligt har en simpel grund.

- Mennesker fra hele det omkringliggende område er derovre, så det skal vi selvfølgelig også være. Messen giver en god mulighed for at lave nogle anderledes kampagner og tilbud end til hverdag i shoppen. Og så kan vi også få ryddet lidt op på lageret, slutter en smågrinende Tommy Pedersen.

Til foråret i starten af april vil FC Midtjyllands Ulveshop igen være at finde i Hal H på Outlet-messen.

Tilmeld dig FCM nyhedsbrev og få alle nyheder direkte i din inbox

Tilmeld dig FCM nyhedsbrev og få alle nyheder direkte i din inbox