12.06.2015, 09:21 | Af: Administrator

Over 100 med Guldfly til Tyrkiet

Apollo væltet af FCM-fans, der vil væk fra skyerne

I forbindelse med FC Midtjyllands guldkamp mod Sønderjyske lancerede Apollo et særtilbud for alle FCM-fans med meget skarpe priser på to attraktive destinationer i Tyrkiet i oktober.

Og ud over selve pokalen og titlen var det virkelig noget, FCM-supporterne tog til sig.

”Vi har afsat over 100 rejser i forbindelse med tilbuddet. Det er en meget høj respons. Ud over det har vi oplevet massiv interesse for vores produkter,” siger Ulrik Nissen, head of marketing i Apollo.

Det seneste initiativ cementerer FC Midtjylland som en vigtig partner for Apollo i rejsearrangørens markedsføring.

”Det her er bevis på, at man sagtens kan aktivere en fan-base ud over det fodboldmæssige, hvis man rammer den rigtige vinkel og et attraktivt produkt,” mener rejsemanden.

Hvordan det så helt konkret kommer til at tage sig ud, når Guldflyet til sin tid skal på vingerne, er stadig uvist.

”Det bliver helt tydeligt ved afrejsen, det ligger fast. Hvordan det så kan komme til at tage sig ud på destinationerne, det vender vi lige internt,” siger Ulrik Nissen, der noterede sig flere ting i forbindelse med fejringen af mesterskabet.

”Den lokale opbakning men også den nationale eksponering omkring de seneste kampe og ikke mindst guldfesten har imponeret mig. Vi skal styrke vores brand og afsætningsmuligheder i FCM’s område. Det er en lang proces, og den kræver langsigtede strategiske samarbejdspartnere. Vi oplever, at FCM lytter til os og agerer uhyre professionelt,” konstaterer Ulrik Nissen.

 

Tilmeld dig FCM nyhedsbrev og få alle nyheder direkte i din inbox

Tilmeld dig FCM nyhedsbrev og få alle nyheder direkte i din inbox