01.07.2016, 13:15 | Af: | Foto: FC Midtjylland

Hurtig hovedsponsor ændrer logo på trøje

Et Facebook-opslag fra en fan har inspireret FC Midtjyllands nye hovedsponsor Det Faglige Hus til at ændre deres logo på ulvenes nye trøje

Det gik stærkt, da FC Midtjylland i går kunne præsentere ny hovedsponsor og ny trøje. For da den sidste underskrift var sat på den nye hovedsponsoraftale, blev Det Faglige Hus straks placeret på maven af den nye Nike-trøje.

Derfor prydede Det Faglige Hus’ sædvanlige hvide kasse med de sorte bogstaver maven på FC Midtjyllands trøje under præsentationen i går. Det blev modtaget med blandede reaktioner fra det midtjyske fans, og dem lytter den nye hovedsponsor nu til.

- Vi synes ikke, at trøjen så helt rigtig ud med den hvide kasse, som vi normalt bruger. Vi forstår godt, at FC Midtjylland havde sat den på, for det er sådan, vi normalt bliver eksponeret, men i dette tilfælde kunne vi godt se, at der skulle en ændring til, fortæller Mette Jul, kommunikationschef i Det Faglige Hus, og forklarer:

- Samtidig blev vi i går inspireret af et opslag på Facebook fra en FCM-fan, hvor han havde redigeret i vores logo, og derfor har vi henover natten arbejdet på at udvikle et nyt logo, som vi håber, alle bliver glade for, siger Mette Jul.

I FC Midtjylland er kommerciel direktør Jacob Jørgensen glad for, at den nye hovedsponsor har rykket hurtigt og fået logoet bedre integreret i den nye trøje.

- Den hurtige reaktion viser med al tydelighed, at vi står overfor et progressivt og tæt samarbejde, hvor vi er i stand til at træffe hurtige beslutninger sammen til glæde og gavn for alle parter, siger Jacob Jørgensen.

Den nye trøje sælges fra den 11. juli på shop.fcm.dk.

FCM vs. OB – 28. nov.

Køb billet

Tilmeld dig FCM nyhedsbrev og få alle nyheder direkte i din inbox

Tilmeld dig FCM nyhedsbrev og få alle nyheder direkte i din inbox