28.06.2017, 10:15 | Af: Jakob Nørgaard | Foto: Getty Images

Tilskuere og fans sat i fokus

Tirsdag aften afviklede Black Wolves og FC Midtjylland et publikumspanel og brainstormede på forbedringer for tilskuere

Tirsdag aften mødtes 30 fans med bestyrelsen fra Black Wolves og FC Midtjyllands kommercielle afdeling for at drøfte, hvordan forholdene og oplevelserne ved at gå til fodbold på MCH Arena og med FC Midtjylland kan forbedres.

- Vi havde en god aften, hvor der komme mange gode ideer på bordet, siger kommerciel direktør Jacob Jørgensen.

I løbet af aftenen arbejdede fans og ansatte i FC Midtjylland på tværs af forskellige grupper og havde workshops med brainstorms og ideudviklinger.

- Vi talte om markedsføring af FC Midtjylland. Vi talte om, hvordan man bedre kan involvere FCM Klubsamarbejdet. Og helt generelt talte vi om, hvordan vi kan forbedre oplevelsen af at komme til fodbold hos FC Midtjylland.

LÆS OGSÅ: FCM bedst til at fylde stadion

Et af de tiltag, der i fremtiden vil forbedre fodboldoplevelsen på MCH Arena, bliver FC Midtjyllands nye app, der lanceres i begyndelsen af den kommende sæson.

- Vi lytter til de forslag, der kommer fra vores fans, og vi er glade for, at så mange initiativrige mennesker mødte op til en god aften i Black Wolves-lokaler. Jeg tror, at alle havde en god aften, og nu skal vi hjem og se, hvordan vi kan eksekvere på de gode ideer, vi har fået med fra publikumspanelet, siger Jacob Jørgensen.