I denne nyoprettede stilling får du muligheden for at præge spillerlogistikken i FC Midtjylland sammen med et team af ambitiøse og passionerede ledere og kollegaer. Derudover får du en central rolle i klubbens kontraktadministration.
Arbejdsopgaver
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte følgende:
- Facilitere og drive spillerlogistikplanlægningen i FC Midtjylland, herunder med ansvar for procesledelse- og procesoptimering samt implementere strategiske justeringer på spillerlogistikområdet.
- Opbygge og fastholde synlighed for nøgleinteressenter i FC Midtjylland på spillerlogistikområdet, herunder med fokus på spillerens løbende fremskridt og udvikling.
- Etablere klare mødestrukturer, beslutningsprocesser og dokumentationsværktøjer på spillerlogistikområdet på tværs af alle sportslige afdelinger i FC Midtjylland.
- Udgøre en fast bestanddel af FC Midtjyllands kontraktadministration, herunder udarbejde spillerkontrakter, transferaftaler mv. i tæt samspil med dygtige kolleger og eksterne samarbejdspartnere.
- Ansvarlig for den strategiske implementering af FC Midtjyllands nye succession plan værktøjer.
Din profil
- Du er vant til at skulle håndtere mange interessenter med dybe kompetencer.
- Du er socialt intelligent, udadvendt og evner at sætte dig selv på spil.
- Du er handlekraftig og ambitiøs.
- Du er nysgerrig og videbegærlig.
- Du får energi af at lykkes sammen med andre og af at være en del af et hold.
- Du kan håndtere komplekse problemstillinger.
Kvalifikationer
Derudover forventer vi at du bringer følgende kvalifikationer med ind i stillingen:
- Du har erfaring med procesledelse- og optimering.
- Du har erfaring med kontraktudarbejdelse eller anden relevant juridisk arbejde.
- Du har kompetencer indenfor strategiudrulning.
- Du er flydende på engelsk og dansk i skrift og tale og kommer med erfaring fra at navigere i en global organisation.
Ansøgning og praktisk information
Motiveret ansøgning og CV sendes hurtigst muligt til job@fcm.dk.
Har du spørgsmål til stillingen, der er på fuldtid, er du velkommen til at kontakte Technical Director, Kristian Kjær, på +45 25 60 00 52. Vi behandler ansøgninger løbende, og ansætter når vi har fundet den rette kandidat.
Forventet tiltrædelse er hurtigst muligt.