Ambitionerne i FC Midtjylland er altid tårnhøje, og det gælder selvsagt også for udviklingen og oplevelserne på webshoppen. Er du den fremtidige Merchandise Marketing Coordinator, bliver du en del af et meget dynamisk arbejdsmiljø og en unik arbejdsplads, hvor job, fællesskaber og oplevelser går hånd-i-hånd.
Profil
Jobbet kræver en profil, der med afsæt i en overordnet marketingplan kan eksekvere små og store online kampagner samt navigere i behovet for test og tilpasning af materialer fra dag til dag. Der forventes en naturlig og on-going interesse for generelle online-tendenser, som i fremtiden skal bidrage til udviklingen.
Som ansat i FC Midtjylland skal du være indstillet på skiftende arbejdstider – og interesse for fodbold er en fordel.
Information
Ønsket startdato: 01.03.2021 – senest 01.04.2021
Ansøgningsfrist: 15.02.2021
Samtaler: Afvikles løbende
Løn: Efter kvalifikationer
Indhold
I jobbet indgår en lang række opgaver – herunder følger en ramme, som kan udvikle sig alt efter kvalifikationer.
Drift af webshop
- Ansvarlig for webshoppen
- Oprettelse/vedligeholdelse af varer med tekster og billeder
- Koordinere og udføre online kampagner
Markedsføring
- Planlægge og eksekvere organiske kampagner på Facebook, Instagram, Snapchat og YouTube
- Planlægge og udsende nyhedsbreve via MailChimp/ClickDimensions
- Kendskab til Facebook Business Manager og Google Ads/Google Shopping er en fordel
Opfølgning
- Opfølgning på kampagner og salgsmål
- Opfølgning på kampagner via Google Analytics
Kompetencer
- Skal kunne arbejde i Office-pakken
- Skal kunne arbejde i Adobe Creative Cloud (primært InDesign og Photoshop)
- Kendskab til Adobe After Effects/videoredigering er en fordel
Ansøgning
Overvejer du at søge jobbet som Merchandise Marketing Coordinator, og har du spørgsmål i den forbindelse, er du velkommen til at sende en e-mail eller ringe til:
Head of Merchandise
Tommy Pedersen
E-mail: tpe@fcm.dk
Telefon: 25 60 00 61
Ansøgning og CV skal ligeledes sendes til Tommy Pedersen på ovenstående e-mail.