Sponsoreret

Offensivt partnerskab med hjerte og hjerne

Dantell A/S og FC Midtjylland har forlænget og øget samarbejdet med en aftale, der nærmer sig et syvcifret beløb – ambitionen er at angribe tiden efter corona med et offensivt mindset.

14/09/21
Morten Ambo
Foto: FC Midtjylland

Dantell har været en del af FC Midtjylland i mange år, og der er ingen tvivl om det store FCM-hjerte hos både Dan Madsen og virksomhedens ansatte. Men bag aftalen ligger også en række overvejelser og ønsker, der skal bidrage til Dantells positive udvikling, hvor virksomheden i dag rådgiver og servicerer (som højst certificerede forhandler) FC Midtjylland, Lego, Siemens, Ecco og mange andre i Danmark inden for telefoni og produkter fra brands som Apple, Samsung, Bose, Plantronics, Jabra, Sennheiser m.m.

Dan Madsen, direktør hos Dantell A/S, er begejstret for den forlængede aftale med FC Midtjylland:

– Vi har indgået en ny, stor aftale med FC Midtjylland, og det er vi sindssygt glade for. FC Midtjylland er en klub, der har udviklet sig ekstremt over de seneste år, hvor klubben i dag fremstår som Danmarks absolut mest innovative fodboldklub. Det vil vi gerne læne os op ad, og samtidig får vi en markant eksponeringsplatform via de produkter, der indgår i aftalen.

Også fra FC Midtjyllands side er der begejstring – og det er der flere årsager til.

– Lange partnerskaber er afgørende for FC Midtjylland, og her er samarbejdet med Dantell et stærkt eksempel. Vi ved, at samarbejdet med Dantell omfatter et stort hjerte, men også hjerne og ambitioner. De har stærke kompetencer inden for telefoni og produkter som mobiltelefoner, tablets, computere, headset og serviceaftaler m.m., som vi har glæde af. Samtidig har vi en platform og et brand, som bidrager aktivt til Dantell. Sammen er vi klar på at angribe tiden efter pandemien med et offensivt mindset, siger kommerciel direktør i FC Midtjylland, Jacob Jørgensen.